پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پرنیان

۳۰ ماهگی

1398/2/5 17:28
نویسنده : s
166 بازدید
اشتراک گذاری

ديدي نازپروده ام، چه زود گذشت ؟!

همين سي ماه با تو بودن را مي گم ...

 

سي ماه كه پر بود از لحظه هاي بكر و ناب . پر بود از شادي و غم . پر بود از عشق ، از مهرباني، از عطر خدا ...

انگار همين ديروز بود كه تو را پيچيده در پتو به من دادند ! همين ديروز بود كه براي اولين بار بوسيدمت ...

 

حالا تو شده اي ٣٠ ماهه اي همه چيز تمام !

شده اي دلربا ، عزيز جان !

 

ميدونم ! باقي عمرمان هم به همين زودي خواهد گذشت ! 

ميدانم كه من باز در حسرت گذشته اي هستم كه ديگر نيست و كيفور از داشتن روزهاي با هم بودن !

 

لحظه هايت پر از ياد خدا ، پر از عشق ...

 

دوستت دارم بي همتاي من. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد