پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پرنیان

اولین مروارید

1396/3/15 23:03
نویسنده : s
147 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناااااااااااااااااااااااازم رویش اولین دندونت مباااااااااااااااااااااااااااااااارکچشمک

دقیقا 219 روز بعد از تولدت( 7 ماه و 7روزگیت) اولین مروارید سفیدت داره در می یاد. خندونک

چند وقتی بود که بیقراری میکردی و همه ش نق میزدی نگو خانم میخواد دندون در بیاره... آخه هیچ علامتی هم نداشتی... نه آبریزش دهان نه تب... فقط چند روزی بود که یه کم شکمت شل کار میکرد، که من فکر کردم سرماخوردی یا آب به آب شدیتعجب

برات آرزو می کنم که تمام مراحل زندگیت رو براحتی پشت سر بذاری عروسکم. لحظه لحظه ی بزرگ شدنت برای همیشه توی ذهن من و بابایی می مونه بوسو بدون همیشه ی همیشه برای ما عزیزترینی  و از همه ی دنیا با ارزش تری . توی هر شرایطی یار و یاورت هستیم و هیچ وقت تنهات نمی ذاریم . همیشه می تونی بهمون تکیه کنی. دوست دارم دختر نازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد