پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پرنیان

اولین پارک

1396/3/7 17:10
نویسنده : s
175 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوم ماه رمضان بود... سحر بابا گوشیش رو خاموش کرده بود و ما خواب موندیمغمگین... من امروز رو روزه نگرفتم...

عصر بود که بابا تماس گرفت و گفت عمو سالار گفته من افطار درست میکنم، شب بریم بیرون...

ساعت 8 و نیم بود که بابایی و عمو سالار اومدن دنبالمون... شما خواب بودی... بخاطر شما من پیشنهاد دادم یه پارک نزدیک بریم که اگر لازم شد بتونیم زود برگردیم... به همین خاطر رفتیم پارک باران خودمون...خندونک

عمو ماکارانی درست کرده بود... تا سفره پهن شد شما بیدار شدیتعجب

بعد از خوردن افطاری با هم رفتیم و یه کم تاب سوارت کردم... ولی ظاهرا خوشت نیومد، چون عکس العملی نشون ندادیسکوت

ساعت 10 هم که شد شروع کردی به بیقراری که برگشتیم خونه

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد