پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پرنیان

بیخوابی

1395/9/15 19:43
نویسنده : s
140 بازدید
اشتراک گذاری

واییییییییییگریهگریهگریه

ظاهرا زیادی تعریفت رو کردیم و زیادی خوشبین بودیم. دیشب فقط 2 ساعت خوابیدیغمگین

چشمهات رو می بستی و فکر میکردم خوابی... تا میگذاشتمت روی تخت خسته شروع میکردی به گریه تعجب

سشوار هم فقط گریه ت رو ساکت میکرد. امشب اونم نتونست بخوابونتت. تا 8:30 بیدار بودی. کلی گریه کردم. منی که همیشه ساعت 10 خواب بودم دلخور

صبح حالم خیلی بد بود. به بیخوابی عادت نداشتم. تا 11 با هم خوابیدیم. من بلند شدم و به کارهام پرداختم ولی شما همچنان خوابیدی. امروز بابا دیر از سر کار میاد و من تا 10 شب تنهامدلخور حوصله م سر رفته......

دیشب برای بابا کلی لبخند و حرف زدی. ولی امروز من هرچی باهات صحبت کردم ، عکس العملی نشون ندادی. دختر لوووووووس من

امیدوارم شب خوب بخوابیبوس

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد