پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

پرنیان

تولد چهار سالگی

1399/8/5 8:22
نویسنده : s
409 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم امروز ۴ سال ت تموم شد و وارد پنج سالگی شدی.

بابا، بخاطر مشکوک بودن به کرونا یک هفته س که قرنطینه ست. من هم تصمیم داشتم وقتی بابا خوب شد کیک بگیریم و سه تایی دور هم باشیم. اما چون به خاطر دور بودن و نگران نشدن مامانی و مامان فاطی ، از بیماری بابا بهشون نگفته بودیم، و هر کس زنگ میزد و به شما تبریک می‌گفت ، شما میگفتی تولدم نیست که، 

گفتم حتما سک می کنن و باخبر میشن، دوتایی رفتیم و یه کیک گرفتیم که شما لو ندی جریان رو.

البته کیک جالب هم نبود و شما گیر دادی که من همین رو میخوام. هر چی گفتم عصر کیک تازه و قشنگ تر میپزن و میاییم دوباره، گفتی نه من الان می‌خوام.

مامانی هم برات چمدون سفارش داده بود، آنقدر ذوق کرده بودی که بعد از تحویلش لباسهات رو گذاشتی داخلش و دائم داری دور خونه میچرخی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
11 آبان 99 18:51
تولدت مبارک گل دختر ناز😘
ان شالله خدا به بابا هم سلامتی بده 
s
پاسخ
ممنون عزیزم🙏🙏🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد