پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

پرنیان

سه سالگی

1398/8/5 8:09
نویسنده : s
207 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم...

نزدیک آمدنت بود و من بیقرار بودم... بیقرارِ آمدن تو

میدانستم که بیایی تمام زیبایی های کائنات هم با تو می آیند..

آمدی و نور پاشیدگی به تمامِ لحظه های من

آمدی و شدی تمامِ من

زادروزت مبارک غنچه تروتازه ام...

امروز که تو آمدی ، من می روم

میروم برای یک طلوع دیگر، یک ظهورِ نو

می روم تا زمینی کنم این معصومِ آسمانی را

بنازم قدرت بی انتهای الهی را،

۳سالگیت مبارک نازنینِ من

یادت باشه تو تمامِ منی!

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


29 اسفند 98 11:37
پر از عشق و رحمت است گل بانویتان
s
پاسخ
ممنون. خدا دوقلوهای نازنین رو براتون حفظ کنه...
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 اسفند 98 15:59
پرنیا جون تولدت مبارک ان شاءالله ۱۲۰ ساله بشی💋💋💋💋💋
s
پاسخ
ممنون عزیزم...لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد