پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

1402/5/22 8:37
نویسنده : s

بالاخره قرار شد با روشا و مامانش ، چهارتایی به رشت بریم. سفری تابستانه

بلیط مستقیم قطار برای رشت از اراک نبود. مجبور شدیم بریم تهران و ازونجا به رشت.

جمعه ۳۰ ام ساعت ۱۲ از اراک حرکت کردیم و شما بخاطر دوری از بابا، گریه کردی و دوست داشتی،بابا هم همراهمون باشه.

من و مامان روشا با هم صحبت میکردیم و باعث شده بود شما دوتا هم نخوابید، تا بالاخره ساعت یک و نیم خوابیدیم و ساعت ۵ بیدار شدیم و صبحانه رو در راه آهن تهران خوردیم و ساعت۷:۳۰ به سمت رشت حرکت کردیم.

اینجا داشتی برای روشا لاک می‌زدی😁

ساعت 2 به رشت رسیدیم و خانم بهار اومد راه آهن دنبالمون و ما رو به خونشون در لاهیجان برد. ناهار رو خوردیم و استراحتی کردیم و عصر رفتیم دوری زدیم و شما ماشین سواری کردید.

بعد هم بعد از خوردن شام ، به شهربازی لاهیجان رفتیم.

صبح به سمت انزلی حرکت کردیم. و بعد از ناهار رفتیم دریا. شما تا حالا توی دریا شنا نکرده بودی. با روشا اونقدر ذوق زده شده بودید و خوشحال بودید که ما رو هم سر ذوق آورده بودید. ولی تموم لباس هاتون پر از شن شده بود. خونه خاله خانم بهار نزدیک ساحل بود. رفتیم و بدنتون رو شستیم (با آب یخ داخل حیاط 😁)و لباس عوض کردید و برگشتیم.

فردای اون روز به آکواریوم رفتیم،  کلی ماهی های زیبا که شما از سفره ماهی خوشتون اومده بود.