پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

پرنیان

۲۶ ماهگی

1397/10/5 16:23
نویسنده : s
155 بازدید
اشتراک گذاری

گل1 ماه دیگر هم گذشت .
تو بزرگ تر شدی و من شیداتر .
تو دلربا تر شدی و من مجنون تر !

2 سال و 2 ماه را با هم سپری کردیم و من به جرات می تونم بگم که روزهای با هم بودنمون ازشیرین ترین و ناب ترین روزهای عمرم بوده .

در این روزهای 26 ماهگی ات عجیب خواستنی و دل انگیز شدی .
هر روز که می گذره ، عزیزتر و فریباتر می شی جانکم .

حرف زدنت !
نمی دونی چقدر شیرین و خواستیه ، 


مهربانی ات !
نمی دونی با دل من چه می کنه !

شیرین کاری هات !
نمی دونی چه طعمی داره !

زیبایی ات ، که اصلا در وصف نمی گنجه !
خودت ببین و قضاوت کن ! ببین چقدر زیبا شده ای .

 

دائم داری ابراز محبت میکنی... مامان دوست دارم... بابا خیلی خیلی دوست دارم...

کاش میشد تمام این لحظات رو فیلم گرفت....

تا دوربین دست میگیریم میخوای بیای و ازمون بگیریش و ببینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد