پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

پرنیان

۲ سالگی

1397/8/5 17:10
نویسنده : s
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

هوس شب بو کرده بودم ، که تو آمــــــــدی .

مشامم پــــــُر شد از عطر تو ؛
چه خوش آمدی !

 

دوباره 5 آبان !
دوباره مـــرور خاطرات آن روز ناب ...
دوباره من و پلک های تَرم ...
دوباره " تـــــــــــو " !


دخترک زیبای من ، عزیز تر از جانم !

 

امروز ؛

همان روزی که برای اولین بـــــــــار دیدمت ، بوسیدمت ....
همان روزی که در تقویم من ، حک شده به نام " تو " .
همان روزی که بالهایت را جا گذاشتی در آســـــمان ، و سفر کردی به دیار ما زمینی ها .
همــــــــان روزی که خدا بدرقه ات کرد به زمین !
همان روزی ست که " من " و " تو " به هم رسیدیم .
 

امــــــــــروز روز تولد توست بی مثال ترینم . تولد 2 سالگی ات ...
مبـــــــــــــارک ات باد عزیز روزگار من .

 


نزدیک روز تولدت که می شوم ، درونم غوغا می شود ...
مدام و مدام خاطره اش برایم تداعی می شود !


آن روز  را شاید تو خاطرت نباشد ، اما من خوب یاد دارم ...

روزی که تو آمـــــــدی ؛
بهـــــــــار را با خودت آوردی .
مهربانی را نیز !

تو که دنیا آمــــــدی ؛
امید هم به زندگی من آمد .
عشــــــــــق دوباره متولد شد ، شقایق جوانه زد !

آن لحظه که تو آمدی ؛ فضا پُر شد از عطر خدا !
و من پُر از شیدایی ...

حالا 2 سال ست از آن روز باشکــــــوه میگذرد .
2 سال ست که لمس میکنم ات ، نفس میکشم ات ..

تو به سرعت برق و باد 2 ساله شدی .
2 ساله ای که تنها کارش دل بردن است ...


روز قشنگ ، دل خوش ، لب خندان ، تن سالم ؛
دعای امروز من برای هر روز توست دردانه ام .

 


لمس بودنت مبارک شبنم بهاری ام .

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد