پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

پرنیان

۲۱ ماهگی

1397/5/5 15:36
نویسنده : s
414 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من !
ماه تابان من !

 

به سرعت برق و باد گذشت .
چه چیـــــز ؟!

همین ۲۱ ماه عمری که از خدا گرفتی را می گم  ...
همین ۱ سال و ۹ ماه 

هزاران هزار مرتبه شــــکر .

شکر بابت سلامتیت .
شکر بابت مهـــربانیت .
شکر بابت این 21 ماه ...
شکر بابت این روزهای شیرین و خاطره انگیزی که برامون خلق می کنی .

اصلا"هر چه خدا رو شاکر باشم برای تو باز هم کمه ، ناچیزه ...

سلامتی رو برات آرزو می کنم  عزیز دل مادر .
این بزرگترین آرزوی من برای توست .


مبارکت باد ۲۱ ماهگی ات گل خوش بوی من .

دوستت دارم .

این ماه رو با وزن ۹۶۵۰ و قد ۸۲ سپری کردی... ۲۰۰ گرم کم کردی دوباره😤😤

خیلیییی بامزه شدی... صحبت کردنت رو که نگوووو 

باخابم... بخوابم

نَخام... نمیخوام

این سیه؟... این چیه؟

سفت...رفت

دائم میگی بیا توپ بازی... من باید از این طرف به اون طرف بپرم...

بجای عروسکهات (سینا و دنیا) صحبت کنم😍😍 

با اینکه خونه سرسره داری ٬ باز هم عاشق سرسره پارک هستی...

از بیرون که میآی میگی سلام بچه ها.. سلام سینا... سلام دنیا

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیان می باشد